Krijg jij wel eens een compliment van je collega?


Tijdens het inscannen van onderstaande kassabon voor mijn administratie viel mij (voor de eerste keer) op dat ze onderaan de bon een soort van klantoproep doen. Valt jou ook op wat mij opvalt?

img_4969

Volgens mij vindt een medewerker het ook best fijn als een klant tegen HEN zegt dat hij tevreden is. Dus tegen alle ‘bon-regels’ in heb ik dat mooi toch gedaan:-).

Complimenten zijn als Pokon, ze laten je groeien! En iemand die groeit, straalt energie uit en daarmee positiviteit.

Vraagje: hoe vaak geven jullie elkaar onderling eigenlijk een compliment? Niet vaak? Gewoon doen!

Ervaar maar eens wat het effect is op je collega…en jullie als team! En niet te vergeten, wat het effect is van jullie energie en positiviteit op de klantbeleving!

Mijn “bon”suggestie aan Van der Valk is: Bent u tevreden? Vertel het ons EN een ander! Daar worden we allemaal blij van.

Vind je dit een interessant bericht? Deel het via de buttons met je netwerk!Share on LinkedIn
Linkedin
0Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
0Email this to someone
email
Print this page
Print
The following two tabs change content below.

Hans Zomer

Hans Zomer (1975) is oprichter van Aestas, waarmee hij, samen met een netwerk van ervaren trainers, coaches en adviseurs, bouwt aan succesvolle teams die bijdragen aan bloeiende organisaties. Hij is partner van Dorien en trotse en dankbare vader van twee prachtige kinderen: Evi (2011) en Job (2014)

Comments & Responses